Onze werkwijze

Bij ons staat het goed uitvoeren van de bewegingen centraal. Daarom hebben we het volgende stappenplan voor je om deze op een gedegen manier de eigen te maken. In ons programma: CrossFit On-Ramp  leer je de 9 fundamentelebewegingen van CrossFit. CrossFit is intensief en bevat een aantalcomplexe bewegingen. Een goede voorbereiding en beheersing van de basistechnieken is dan ook een must om veilig en blessurevrij te kunnen trainen. We leren je de juiste uitvoering, zaken waar je op moet letten en geven je inzicht in het doel van de bewegingen.

  • 1. Proefles

  • 2. On ramp

  • Open gym

  • 3. Wod's

Om dat we vinden dat je eerst moet ervaren wat CrossFit is, nodigen we je uit om een proefles te doen. De proefles heeft dezelfde opzet als onze gebruikelijke WOD uren.

Het On-Ramp programma duurt een maand en bevat 3 lessen van een uur. Tijdens de On-Ramp cursus kun je onbeperkt gebruik maken van de OR_Open Gym uren. Dit biedt je de mogelijkheid om onder professionele begeleiding de skills te trainen en oefenen. Zodat je een goede fysieke basis legt voor je aan de WOD gaat deelnemen.

Na het succesvol afronden van het programma kun je meedoen aan de reguliere WOD uren.

CrossFit krat

Hou Jij er ook van om het maximale uit te halen of benieuwd of crossfit iets voor jou is?

Meld je aan voor een gratis proefles